Козметични любимци за лято 2017

Лятото си замина точно толкова бързо, колкото и дойде! Имах много планове за блога; исках да бъда по- активна, да споделям повече с вас... но не винаги нещата се случват по план и блогчето пак "пострада" и остана леко на заден план.
Връщам се на козметична вълна обаче и днес споделям малко повече за любимите си летни продукти това лято. Напоследък почти не се гримирам, но имам няколко неща да ви показвам, които се надявам да ви бъдат интересни.
Козметични любимци за лято 2017

Козметични любимци за лято 2017
Започвам с един продукт, без който нямаше да изкарам лятото и който вече ми липсва, защото както можете да видите - съм го изхабила. Този фдт на Urban Decay е един от онези продукти, които толкова много харесвам, а така и не ми остана време да ви го похваля. Даа, знам как звучи това, но имам няколко такива продукта в колекцията си. Адски много ги харесвам, не мога без тях, но не им отделям нужното внимание и не ги хваля достатъчно.. и аз не знам защо!  😄
Таа, Naked skin на UD се превърна в мой фаворит, защото е изключително лек и супер течен, което го прави много лесен за нанасяне. Попива моментално и се слива с кожата, без да я утежнява и без да се усеща като маска. Даа, не запушва порите и не дразни допълнително кожата ми. Дава много лека покривност и изравнява тена страхотно. Слагам го и буквално след няколко минутки забравям за него. И знаете ли кое е най- хубавото? Този фдт не се води матиращ, но в разгара на лятото лицето ми не лъщеше след 2 часа носене. Разбира се, има леко омазняване, но стои съвсем естествено и малко пудра веднага оправя нещата. Ето, пак се отплеснах.. Имам чувството, че мога да го хваля до утре.
Козметични любимци за лято 2017
Определено ще запомня това лято с този уникален парфюм на YSL. Тя цялата година май ще е обсипана от техни аромати, но това е тема за след няколко месеца! Ах, този аромат 💜 Не съм много добра в описанието на парфюми, но този е толкова нежен, леко сладникав и с нотка игривост. Кара ме да се чувствам по- уверена и сякаш точно това е моят аромат в момента - сладникав, игрив, леко небрежен, но определено запомнящ се.
Козметични любимци за лято 2017
За молива за вежди Goof proof на Benefit съм говорила повече тук . На моите вежди издържа много, нанася се доста лесно и опаковката не е мръднала, което мен много ме радва. Доста е удобна, заради четката, която има от единия край, която е много хубава и аз я използвам всеки път да разресвам веждите с нея. 
Козметични любимци за лято 2017
Последното нещо, за което ще говоря днес е Strobe & Bronze палитрата на Pixi Beauty.  Това е първият ми досег с марката и съм абсолютно възхитена! Опаковката леко започна да избледнява, но поне е адски здрава. Цяло лято си я разнасях с мен и не съм имала проблеми. До ден днешен се боря леко при отварянето и.
Козметични любимци за лято 2017
Цветовете са много красиви и супер практични. Ползвам почти всички ( както можете да видите от състоянието на палитрата) всекидневно. Страшно пигментирани са, нанасят се лесно и са изключително издръжливи. Матовият нюанс е само един, но той ми върши страхотна работа за контуриране. Другите по- оранжеви и бляскави пудри използвам за бронзиране. Бледо розовият нюанс е уникален и нямам подобен цвят в колекцията си. Него го използвам като ружо-хайлайтър. 💥😅 Всички цветове толкова хубаво блестят на слънце и често ми се случва да им се любувам в огледалото 😌
Козметични любимци за лято 2017

Козметични любимци за лято 2017
Е, толкова за моите летни любимци. Ще се радвам, ако ми споделите кой е вашият козметичен любимец за вече изплъзващото се лято? И да, имате право да изберете само 1 !

Последвайте ме в Facebook | Instagram | Youtube | Bloglovin
*Някои продукти са ми изпратени за проба от ПР-и на марките, но мнението ми не е повлияно от това и е базирано върху личните ми впечатления.*

Няма коментари

Абонирай се за Глам новини

* indicates required